
Firmy SEO odpowiedzą nawet na najbardziej niezrozumiałe zagadnienia z zakresu marketingu, sprzedaży oraz prawa w Sieci. Dzięki zdobytym umiejętnościom zawodowym, zaproponują doradztwo internetowe na najwyższym poziomie, co poskutkuje większym zainteresowanie marki i poprawą rentowności firmy.
Co zapewnia wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania i jakie dobre strony posiada?
Najważniejsza zasada: kogo nie ma w Google, ten nie istnieje. Pozycja w pierwszej dziesiątce wyników, zawsze jest zaakcentowaniem pozycji rynkowej. Należy mieć na uwadze, że aż 97% zainteresowanych dochodzi do informacji dotyczących firm, towarów za pomocą wyszukiwarki Google, np. reklama AdWords – https://www.artefakt.pl/kampanie-reklamowe/reklama-youtube (https://www.artefakt.pl/kampanie-reklamowe/reklama-youtube) – lub pozycjonowanie naturalne (wspomniana pierwsza dziesiątka wyników).

Najlepszy skutek daje naturalnie łączenie tych dwóch metod, które umożliwią najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.
Pozycja strony w wynikach wyszukiwania jednoznacznie wpływa na liczbę jej odsłon. Im bardziej pokaźna, tym bardziej widoczna popularność serwisu. Dzięki wysokim pozycjom na optymalne słowa kluczowe, trafia się do grupy docelowej – to kolejny powód dla którego należy zdecydować się na pozycjonowanie.
Wysoka pozycja wpływa na oglądalność danej strony, co ma wpływ na interesy i przyczynia się do zdobycia nowych klientów. Poza tym, pozycjonowanie to tania forma reklamy, w stosunku do pozostałych narzędzi marketingowych.
Google jest w tej chwili najczęściej wybieraną przez użytkowników wyszukiwarką na świece – codziennie korzystają z niej miliony osób. To idealne miejsce, aby wypromować nasze usługi i towary, zwłaszcza, że każdy z nas może sobie na tę reklamę pozwolić.