Strona nie kończy się na grafice

Projektowanie stron internetowych to nie tylko wymyślenie układu grafiki i dopięcie jej do silnika. Mogłoby się zdawać, że przecież w zasadzie nic więcej nie ma tam do zaprojektowania. A to nieprawda. Każda porządna firma, zajmująca się tworzeniem stron rozpoczyna od badań. Najpierw trzeba określić dla kogo strona będzie przeznaczona. Istotna jest płeć, wiek, bywa, że status materialny, być może zawodowy. Wszystko zależy od tego jakiego typu to strona.
Użyteczność jest ważna
Bardzo istotnym czynnikiem jest użyteczność strony. Najczęściej projektuje się wstępnie parę projektów, po czym testuje na przedstawicielach grupy docelowej użyteczność strony. W zasadzie nie da się określić sztywnego wzorca. Każdy element powinno się jest sprawdzić przeprowadzając badania, choćby fokusowe. Jeżeli chcemy aby strona doskonale odpowiadała na potrzeby użytkowników, a przy tym spełniała nasze wymagania, należy zatrudnić osobę zajmującą się growth hackingiem. Nazwa brzmi dość nieciekawie, jednak to nic złego. Growth hacker ma za zadanie przy pomocy dokonywania niewielkich zmian na stronie ustalić, który z wariantów sprawdza się najlepiej, który prowadzi do zwiększenia liczby użytkowników, zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym itp.
Kiedy zsumujemy wszystkie te elementy, zdamy sobie sprawę, że tworzenie stron (jak np. na ) wymaga poczucia estetyki, dużej wiedzy technicznej, znajomości najnowszych trendów i technologii i jeszcze mnóstwa innych. Gdy więc decydujemy się na posiadanie strony w internecie znajdźmy dobrą firmę, której możemy zlecić zaprojektowanie jej. Nie zapominajmy czego musimy wymagać. Strona nie składa się tylko z grafiki i silnika.
To zagadnienie jest dla Ciebie ciekawe? To przejrzyj także podobne strony www (https://vidkon.pl/systemy-wideokonferencyjne), zawierające równie wciągające informacje na przedstawiany temat.
To długie dni pracy, które poprzedzają samo spięcie projektu w całość.